7/12 2009

Vi har fått en ny tid på Ultuna för röntgen av Dandys rygg. redan på torsdag kl 10 ska vi vara där.
Dock har vi ett litet problem.. Jag kan antagligen inte vara ledig från skolan och annie kunnde inte följa med. Dessutom får jag tydligen inte vara med inne vid röntgen om jag nu skulle kunna följa med. Jag fattade inte varför. Någon annan som vet?
Annie tar hand om Dandy imorgon. Förhoppningsvis så får han en ny sko eftersom han drog av en i lördags. Han lyckades dra av en sko i fredags, men lyckligtvis så var hovslagaren där då. Men i lördags drog han av en till.. Men hovslagaren kommer ju imorgon så då hoppsa vi att han kan få en ny sko.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Under 18 eller gravid = man får inte vara inne i röngtenrummet...

2009-12-08 @ 13:03:29
Postat av: Karro

okej tack ;)

2009-12-08 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0