12/10 2009

Oj oj oj.. Min häst har varit galnare än galnast idag..
Han skulle ju vila/skritta idag så då tänkte jag att eftesom jag inte vill gå ut själv så får jag skritta honom i ridhuset och då seplar det ju ingen roll om jag sitter på eller går brevid. han kan ju bli väldigt busig när man går med honom men han har varit så otroligt lugn dom senaste dagarna så jag tänkte, dum som jag är, att han kanske är snäll idag också. men oj vad fel jag hade. Eller i ridhuset var han jättesnäll men sen när gruppen skulle komma så tänkte jag gå till paddocken. Då jävlar blev han vild! Gick in i stallet för att hämta min hjälm och började sedan gå ner mot paddocken igen. Men såfort vi gick förbi Cattas hage så blev han knäpp igen! Hingstade sig lite. SÅ tillslut blev jag tvungen att ge upp och gå tillbaka till stallet. Men jag kan lova er att på den kvarten vi var ute så rörde han sig mer än om vi hade skrittat en halvtimme... :P

Imorgon kommer kiropraktorn och tittar på honom. Får se om jag kan rida då eller inte, beror ju lite på vad kiropraktorn har gjort med min lilla ponny. Hoppas bara han är snäll.. Jag går ju i skolan så kan inte vara där då. Så kan jag rida så gör jag det i ridhuset. Annars räknar jag nog med första avramlingen på onsdag... :P

Nu har jag iaf bestämt mig för att det blir två klasser på hemmatävlingen. Argumenten var starkare åt det hållet ;) Sen ska vi ju även till gömmargården på onsdagen innan :) Så ja, nu får ni hålla tummarna ;)

har tyvärr inga bilder på snyggingen på den här datorn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0