2/10 2009

Dandy har fått vila idag. Tog hand om honom en stund efter skolan innan han fick gå ut i hagen. När han kom ut studsade han runt som en galning! Han sprang inte, bara studsade upp och ner :P Så han fick lite mat och när jag tittade på honom så stog han jättesnällt men så fort jag gick så började han studsa igen. Men han lugnade ner sig tillslut iaf. Jag är bara lite fundersam över vilken energi han kommer ha imorgon när det är träning för annie som gäller! Nä men jag hoppas det går bra iaf, mamma ska nämligen filma ;) Så går det bra så får ni kanske en liten film här imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Banana

Haha, han höll på att skrämma slag på William när vi red förbi hagen, bockade och sparkade på bakut på stället x'D

2009-10-04 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0