28/10 2009

Idag red jag Dandy för annie igen.
Hon red först och sen skulle jag rida. Han var riktigt jobbig när annie red honom men efter ett par minuter släppte det.
Sen när jag hoppade upp var han kalasfin! Gick fram ordentligt och var ganska mjuk. Red igenom lite programdelar och så och han var riktigt duktig.
red jättekort idag eftersom han var så fin så det känndes bara dumt om han skulle bli trött och så. Så vi skrittade ut en sväng istället.

Nu står Dandy knoppad och klar. Eller inte riktigt, men snart så. Alla saker är smörjda och packade. Så nu ska jag snart åka tillbaka till stallet och badas svansen och benen. Eftersom han är ute i hagen hela eftermiddagen+kvällen så får jag åka tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0