30/10 2009

Idag red jag Dandy tillsammsn med de andra ponnyryttarna som ska tävla imorgon.
Först red annie en stund och sen hoppade jag upp. Red mycket i skritt idag. Halter, skänkelvikningar osv.
I början i traven känndes det inte alls bra. Jag glappade på tygeln och drog upp benen. men sen när annie hjälpte mig lite så vart han kanonfin verkligen! har inte fått en så bra känsla som jag fick idag på länge. Han gick fram utan att jag behövde driva så hemskt mycket och han känndes väldigt mjuk.
red totalt i en timme varav 40 minuter var skritt på långa tyglar ;)
så särskilt hårt var det inte idag iaf.
Nu jävlar ska han banne mej sköta sig imorgon!
Är supertaggad verkligen!
Ett litet minus är ju bara att jag måste vara i stallet kl 5 på morgonen eftersom jag ska rida theo kl 6.. ;) men men that´s life ;)

Här kommer en liten bild på min fina lilla pluttis :)



visst är han världens sötaste ? :)
förresten så har ni blivit urusla på att kommentera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0