11/8 2010

Skrittade ju som sagt ut med Jennifer idag också. Hästarna var supersnälla och Dandy var lite piggare idag och hängde på Frida riktigt bra ;) Dock har jag ju gramanen på ifall han skulle bli pigg och börja bocka haha! Inte för att jag tror att han gör det, men alla andra verkar tro att han är spritt språngande galen! :P

Sen har jag ägnat större delen av dagen åt att städa uppe på loftet, vår sadelkammare :P Det ser ut som ett bombnedslag efter att jag har tatt dit alla mina saker, så idag blev det storstädning ;)
Jag, Frida och Erica roade oss dessutom med lite andra roliga saker.. Haha det spårade ur lite kan man säga.. Haha men efter helgen kanske det kommer upp ett gulligt litet videoklipp här.. :D Haha! Snart kanske det kommer en ny kategori här vid namn Najs och Bajs.. HAHA nej då jag lovar jag ska inte bli som mina "favortiter".. höhö :D

Sen på kvällen skrittade jag ut på fina Theotott i min nya, "roliga" grupp.. Usch juniorspecialen var helt klart roligaste gruppen, men nu blir det inte så kul längre.. :(

Imorgon åker jag med Jennifer, Annelie och Hannah till Vansbro för att kika på ponny-SM hela helgen! Ska bli grymt kul att se så många fina ponnyer! Dandy vilar ju så mami ska gå med honom fredag och lördag (jag skrittar honom imorgon innan vi åker).


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för 2 superdagar på SM kram Anneie & Hannah

2010-08-14 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0