15/8 2010

Nu är vi pågång igen!
Efter en veckas vila fick Dandy springa lite fint på ridbanan idag. Han känndes faktiskt helt okej. Han har ju stått på bara silage en vecka nu för att han inte ska bli så himla pigg när han vilade. Så jag trodde att han skulle vara lite trött, men han hade ganska lagom mycket energi! Men nu ska dom börja dra upp hans havre igen.
Travade honom mest bara för att känna igenom honom, tränade inte på något speciellt. Sen skrittade jag ut en sväng med Jennifer.

Dessutom satte vi upp den nya hyllan i vår "sadelkammare" idag! Nu ska vi bara flytta två sadelhängare, flytta tränshängarna och fixa en sån där dynlåda att ha täcken i, sen kommer det vara toppen där uppe!

Imorgon ska jag jobba hela dagen. Sen på kvällen ska jag till stallet och rida på Dandy.


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Hej!



Kul att ni börjar komma igång med tävlandet igen, grattis till eran tredjeplacering! :D 73% är inte illa! Vi kanske ses på nån tävling snart? :D

2010-08-15 @ 21:40:13
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0