16/8 2010

Idag jobbade jag hela dagen på Hogsta. Sen åkte jag till stallet och var där vid typ 6.
Igår byggde vi ihop den stora hyllan med fack ;) Idag hade vi bestämt att vi skulle göra klart det sista, alltså flytta sadel- och tränshängarna, flytta hyllan och plocka iordning på allt. Jag kan ju bara säga att jag var borrarN nummer ett! jag var grym på att borra hål i skåpen! Men jag måste säga att det blev riktigt fint där uppe! Och när allt är på plats kommer det bli grymt bra! Tur vi är riktigt händiga :D

Jag kom inte ut med Dandy fören vid 8. krittade först en sväng i skogen och sen gick jag in och red i paddocken. Dandy känndes riktigt fin idag. Väldigt alert och lyssnade jättebra på skänkeln! Dock var det bara ett lite lugnare joggingpass planerat eftersom jag verkligen inte orkade rida så mycket mer. Men jag jobbade honom mycket i skritt och tränade bakdelsvändningar och ryggningar. Ryggningarna blev riktigt bra efter några försök!
Red bara totalt i 45 minuter.
Får se vad plutten ska få göra imorgon. Vi ska ha möte med annie kl 10 och sen ska jobba på kvällen, så jag har gott om tid på mig iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0