4/8 2010

Dandy vilade ju idag så vi tog oss en skrittur ut i skogen, den här gången utan att träffa på älgar! :) Jag går ju oftast med honom när vi skrittar ut, mest för att han ska slippa gå med ryttare veckans alla dagar. Förut var han jätteseg när jag gick med honom, men pigg när jag satt på. Nu har han dock börjat skritta så himla bra även när jag går med honom!
Ute på Ekerö visar de flesta bilisterna väldigt mycket respekt när man komemr med häst, de bromsar och kör långsamt förbi eller så stannar de och låter hästen gå förbi. Idag var faktiskt första gången jag mött een bilist som bara dundrade förbi.. Dandy som redan var lite sprattlig blev ju inte direkt lugnare för det.. Men man får ju vara glad ändå att han är så pass cool ändå och inte bryr sig jättemycket om bilarna!

Imorgon ska vi åka och hämta hem alla ponnyer från betet. Saknar finaste Joy och Jack <3
Sen på kvällen kommer annie ut till Hogsta och hjälper mig lite och sen ska Dandy badas inför fredagen! :)

Kan dessutom passa på att berätta att jag har bakat bullar :D supersmarrigt! Har också sytt ihop Dandys nya nattpaddar som var alldeles förstora. Känner mig som världens hemmafru! ;)


Kommentarer
Postat av: Verpnica

Sv; Okej! Dom är som sagt väldigt lika ;)

2010-08-05 @ 10:35:26
URL: http://vevvee.blogg.se/
Postat av: Jossan & Nessie

SV: Vad roligt att det gick bra andra dagen iaf!

Men 55 % är inte så dåligt :)

Du är förresten jätte duktig på att rida, vad jag har sett på filmer och bilder på bloggen :D

2010-08-05 @ 10:58:10
URL: http://goodness.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh, herregud vilken underbar blogg och header.

jag älskar den!

2010-08-05 @ 16:49:33
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0