12/12 2010

Dandy fick vila idag. Hade egentligen tänkt jogga honom lite, men jag orkade helt enkelt inte. Jag jobbade 7.30-17, och efter det var jag sjukt trött! Så jag pysslade bara lite med Dandy. Han hade ändå varit i hagen mellan 8 och 16, så han dog inte av att få vila lite :)

Dessutom ser skavet på manken värre ut, men jag kan inte förstå vad det kommer av. Täcket ligger inte på där, och inte sadeln eller schabraket heller! men jag drog på honom ett bogskydd så att det inte ska kunna och ligga emot och skava mer, och sen fick han på sig ett täcke med halvhals för att det inte ska trycka just på skavet. Han är ju lite öm och svullen.

Ser det bättre ut imorgon så rider jag lite, annars blir det longering. Han måste ju röra på fettet iaf :)


Med halvhals-täcket på. Det var dock lite tunnt så han fick ett till utanpå :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skulle du kunna lägga in bilder och lite

sånt från julshowen skulle vara jätte roligt ?

2010-12-12 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0