23/12 2010

behöver jag säga att Dampet blev överlycklig över att komma till Hogsta?! Han älskar att vara där och trivs så himla bra! Det första han gjorde när ja ställde in honom i boxen var att kasta sig ner och rulla sig två gånger! Sen har han stått med öronen framåt hela eftermiddagen!

red en liten stund på eftermiddagen. Dandy var ett kylskåp (som väntat), men han klev på ganska bra ändå! Hade långsporrarna på mig för att han inte skulle bli så seg. Red inte så länge, 30 minuter kanske.
Ska rida lektion för Emma på måndag, så vi fortsätter att ta det lite lugnt tills dess. Alltså han ska ridas, men inte jättehårt. Ska försöka rida ut någon dag också!

Plockade upp alla mina saker också. Clara trodde aldrig jag skulle få plats med alla saker i skåpet. Men tjiiiiiii fick hon!! Jag har ju massa plats över tillomed! :D Och Emma frågade också hur jag hade lyckatsfå plats. Hon sa att hon trodde att de två tomma boxarna skulle vara fyllda! Hmm.. förstår inte riktigt varför dom tros så om mig.. (a) :D


Ni ser ju själva! Skåpet är ju nästan tomt! Eller aa.. nästan iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0