27/12 2010

Skulle ju rida lektion för Emma idag, men det skulle bli så sent så vi tar det imorgon istället! Egentligen har ju Lussan lektioner i ridhuset på tisdagar, men hon skulle inte vara där imorgon så då kunde jag rida lektion :)

Red iaf en liten stund på Dampet. Han var bajsseg i början, men mot slutet fick han upp lite fart och blev ganska fin. Emma satt ju i ridhuset och hade lektioner för andra men kommenterade lite och sa att Dampet såg väldigt fin ut i formen framförallt!
Nu på kvällen har jag varit hos bästa Carro och käkat middag, glott på film och ätit chips! Perfekt uppladdning inför morgondagens jobb! Det blir rätt mycket jobb nu. Klart det är jobbigt och tar på krafterna, men jag gillar att hela tiden ha något att göra så det är bara bra det :)
Såhär ser kommande vecka ut:
Tisdag: Jobba, rida Dandy, till mormor på födelsedagsmiddag
Onsdag: Jobba, rida Dandy, annie annelie och hannah kommer hit och äter middag
Torsdag: LEDIG! rida Dandy, till v-by stallet för middag och möte med Ponnytruppen och Annie
Fredag: LEDIG! rida Dandy, fira nyår med Dansken!
Lördag: Jobba, rida Dandy
Söndag: LEDIG! rida Dandy

Fast jag är ju faktiskt ledig hela tre dagar den här veckan! :) så jag ska faktiskt inte klaga!

Nu ska jag hoppa ner i min gosiga säng och sova eftersom jag börjar jobba 7.30 imorgon :)


En bild på världens finaste små bruna hestar <3
Efter en träning för Emma på v-by där båda prinsarna fick vara med och springa lite :)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Härlig bild :D

2010-12-30 @ 00:27:03
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0