30/12 2010

Internetet vill inte funka idag heller så skriver lite från telefonen (iphonen var helt klart bästa julklappen ever!) Red dampet för emma idag också och han gåt bättre och bättre för varje dag! Tyvker att han borde vara trött, men icke! Jobbade med att han skulle bli självgående och att jag inte skulle klämma med benen. Jobbade mycket i galopp också och den är så mycket mer reglerbar nu! Efteråt mockade jag och smorde allting medan jag väntade på att han skulle torka så jag kunde klippa honom. Började klippa vid 4 och inte ens en timme senare var jag klar! Ellet ja, helt färdig är jag inte för imorgon ska clara hjälpa mig att klippa dom svåra ställena! Tyvärr kan jag inte ladda upp någon bild för det fattar jag inte hur man gör :p men dandy fick iaf ett hjärta på rumpan! Det är väl fint på en ponny som förhoppningsvis ska gå nationell dressyr i vår?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0