7/12 2010

Sista joggning-dagen idag, imorgon får jag träna som vanligt igen! Ska rida honom på min lektion för Fia, men vi tar det nog lite lugnt ändå :)

Dandy gick iaf helt okej idag. Han var ganska mycket framåt (jag hade småsporrarna på), men väldigt stel i sidorna! Så det blir nog bra att rida för Fia imorgon. Sen rider jag ju för annie på torsdag, antingen på lektion eller ensam för henne innan. Så det blir alldeles kalasbra!

Vi håller ju även på förfullt inför julshowen nu också! Showen är på lördag, och idag fick vi klartecken med vilka hästnummer vi kan ha med! Det är alltid ett jävla jobb med den där julshowen, så iår hade vi bestämt oss för att bara göra en liten julavslutning. Och vad händer helt plötsligt? barnen blir jätteengagerade och vill både dansa och gå i luciatåget, och het plötsligt har vi, på ca en vecka, lyckats dela ut 200 biljetter! Helt sinnessjukt!!

Det var tänkt att Dandy skulle få vara med att visa upp sig tillsammans med resten av ponnygruppen, men att ha Dandy och lilla Sessan i samma kadrilj är nog mindre lyckat.. ;) Så det slutade med att ingen av dem fick vara med. Istället ska vi rida på andra hästar. Vet fortfarande inte vem jag ska rida, men det löser sig nog!

dessutom har jag ännu mer roliga grejer på gång just nu! Tänker inte avslöja något, men ni kommer märka det om ett tag :)


jag och en väldigt spänd liten Jack under förra årets julshow!


Kommentarer
Postat av: amelie

Vill du vara med och tävla om att din bild kan bli veckans "roligaste" bild?



kolla då in här å anmäl dej redan idag!:D



http://ameliielindqvist.blogg.se/?tmp=08132400

2010-12-08 @ 15:02:34
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0