Jul 2010

Jag har haft världens bästa julafton! Verkligen!!
Jag har fått jättefina paket!!

* Den bästa av alla fick jag av mamma och pappa. Det var en bild på mig och Dandy som de hade förstorat upp så den var ca 100x70 cm. svartvit i en svart ram med vit sån där kant inuti! Den var så fin och passade perfekt in i mitt rum! Är verkligen jätteglad över den!!

Den bilden var det :)
* En Ipohne 4! Också den fick jag av mam och pap!
* Ett par Martha Ridewear jeans ridbyxor av farmor och farfar!
* LUC of Sweden örhängen (tävlingsörhängen, eftersom jag tappade ett av mina gamla när jag åkte av Dandy på prisutdelningen i våras!) av Dandy! haha mina päron är bra roliga ibland! Jag har alltid fått paket från hästarna. Förut fick jag från Joy och senaste två åren har jag fått av Dandy :)
* Sporremmar med kronor och bling på som vi spanade in på Globen :D Fick dom av min broder.

Tror det var det! Jag är verkligen jätteglad över mina fina paket! Jag fick det jag ville ha, plus lite till! Underbart!

Nu ska jag snart hoppa ner i min varma säng och beundra tavlan som hänger på min vägg så jag orkar gå upp och jobba imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0