Mål 2011

Jag har några mål jag verkligen ska försöka uppnå med Dandy under det här året!
När jag var yngre (typ 12?) och red för Monika så pratade hon alltid om att ett mål ska vara 50% uppåbart. Jag tycker faktiskt att de målen jag har satt upp är mer ekker mndre 50% uppnåbara!

* Att Dandy ska få vara frisk och att vi ska kunna träna och tävla ordentligt.
* Kvala till nationell dressyr (två ritter i La:p1 på minst 62%)
* Kvala till SM.
* Utvecklas tillsammans och stärka upp oss båda två.
* Dandy ska bli mer självgående och lydigare.

Att kvala till SM är ingenting jag tror vi kommer kunna göra. Men det är mitt sista ponnyår, så det klart att jag hoppas vi klarar det! Jag har två fantastiskt bra tränare nu ( Annie och Emma ) och kan Dandy bara hålla sig frisk så finns ändå chansen att vi kan klara det! :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Då har vi samma mål :)

Rider också sista året på ponny som har varit skadad förra året.

2011-01-02 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0