Östertorps Kim <3

Som sagt så har jag vetat under en tid att Kim antagligen inte skulle vara kvar på ridskolan.
I onsdags fick jag veta att han skulle åka redan på fredag, alltså idag.

Så ja, idag var dagen alltså kommen.
Har gosat, pussat och matat sönder min lilla prinskorv! dessutom var Pellen snäll och fotade min finis lite!
Stog hos honom i nästan en timme och ville aldrgi gå därifrån. Hade kunnat stanna hela natten om det vore så!
Så ja, det var stora krokodiltårar som trillade ner för min kind när jag gick därifrån för sista gången!
jag kommer verkligen sakna min fina lilla Kimsi, han är så speciell! Han är verkligen av en alldeles egen sort rätt igenom!

Så ja, nu är han troligtvis påväg ner till skåne där han ska bo i fortsättningen. Finns inte ord att beskriva hur mycket jag komemr sakna honom!
Jag älskar honom verkligen <3

Världens finaste Östertorps Kim, always and forever <3

Imorgon åker även Mistral och Agneta (Piffe skulle åka med Kim idag). Så det var ett lite omuntert gäng som stod och mös med pållisarna idag.
Men för att lätta upp stämningen lite så ska vi träna imorgon och käka middag tillsammans. Blir nog bra det, även om det kommer vara jobbigt att åka till stallet och se Klimpens tomma plats.. Så det är nog tur att jag ska till Hogsta och jobba hela dagen ändå!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag rider på vrs.

Nu när jag läste detta det va då jag fick reda på att Kim skulle åka eller han har ju åkt nu.

Nu när jag skriver detta så är det så att jag är i skåne..

Jag red honom nästan varje gång en hel termin nästan 2 :(

Han va alltid jätte snäll och underbar. Kommer verkligen sakna honom..

Blev sjukt ledsen nu :(

2010-12-04 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0