Packning

Det var någon som ville veta vad jag hade med mig nu när jag åker till Hogsta. Kort och gott kan jag säga: alldeles för mycket!



I påse nummer 1 ligger Dandys tjocka innetäcke, utetäcket med hals och det nya ylletäcket med hals.
Påse nummer 2 innehåller 4 schabrak (varav ett är med endast för tat det är julafton, så man kan säga att det är tre), två vita och ett blått. Sen ligger där också två ländtäcken, ett lite tjockare vattentätt och ett fleece. Även fårskinnspadden och lite lindor fick plats där.
I påse nummer 3 ligger 4 st fleecetäcken, två med gjordar och två utan. Där ligger även BoT ryggplattan.
Påse 4 innehåller allt övrigt. Lindor, boots, lindpaddar, nattpaddar, grimma, grimskaft osv.

Sen har jag ju också sadel och 2 träns som inte är med på bilden, + min egna utrustning som hjälm och stövlar osv!

Dessutom måste jag ha med mig mat till dampet, + vattenhinkar och betforhink! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0