25/1 2010

Egentligen skulle annie ha tagit hand om min fining idag, men eftersom jag slutade tidigare än beräknat så tog jag honom iaf.
Det är sån sjukt jävla stor skillnad på honom!
Longerade hoonm först en stund och han tycker verkligen det är urtrist. När jag däremot sitter upp och börjar rida så verkar han tycka att livet leker ;)
Han är så otroligt arbetsvillig och vill helst av allt gå i skänkelvikning eller ökad trav! Minsta lilla tryck med skänkeln och han flyger fram i trav! Nä gud vad jag önskar att han vore igång nu!
Imorgon ska annie hjälpa oss lite. Även om jag bara rider i 10-15 minuter så är all hjälp jag kan få värdefull, framförallt för min egna ridning nu när det går så dåligt med Jack också ;)


Kommentarer
Postat av: Moas hästdagbok

SV: Till Jönköping, och där kommer han att gå med Smålands husarer på parad genom Jönköping! Hahaha!

2010-01-27 @ 07:31:32
URL: http://moashdb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0