10 saker ni (kanske) inte visste

Det här blir svårt kan jag lova.. ;)

1. Dandy älskar bananer och bananskal!
2. Han tog lag-DM brons med sin förra ägare.
3. Man bör inte hoppa under 1 meter - då flyger man av!
4. Jag har aldrig hoppat på Dandy.
5. Jag är otroligt dålig på att rida i skänkelvikning och kan ingenting om hästarnas sjukdomar.
6. Under det året jag har haft Dandy så har han trampat av sig 7 skor
7. Sen i mars har jag köpt 8 par nya boots för att Dandy har ätit och klivit på dom..
8. min första favorithäst var en liten shettis som hette Cornelius
9. Dandy älskar annie! Finns ingen som han tycker så mycket om som henne! :P
10. Dandy har fastnat flera gånger i boxen nä rhan har rullat sig.

Sådär ja! haha kanske inte så roliga faktan men ni fick iaf 10 saker :P




Kommentarer
Postat av: Ida

sv: haha okej, hur lär man hästar att äta sockerbitar? xD



Jag tycker att det var 10 bra saker (y)

2010-07-15 @ 16:13:08
URL: http://fagelbroryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så söt =D

2010-07-18 @ 10:03:20
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0