18/7 2010

Hann aldrig skriva igår pga massa olika saker. Men Dandy fick gå ett väldigt lätt joggingpass på förmiddagen. Han skötte sig väldigt bra så red bara 25-30 minuter, mest lösgörande bara för att han skulle få röra lite på sig.
Sen på kvällen kom hovslagaren och slog på Dandy nya skor! Hans hovar börjar faktiskt se riktigt fina ut nu!

Idag har vi varit ute och skrittat en lång runda. Jag skrittade Dandy samtidigt som Clara skrittade Candy Man (som är cirkus 178 cm..). Trodde hon skulle få stanna hela tiden och vänta in lilla Dandy, men han hängde på riktigt bra! På slutet blev han lite trött men annars skrittade han på väldigt bra!

Han går ju i hagen på eftermiddagarna, så jag ryktar honom alltid på kvällen efter att jag har slutat. Han gillar ju inet att gå med täcke på när det är så här varmt, så då får han gå utan och självklart ska han ju alltid rulla sig..

Imorgon är min sista jobbdag för den här gången. Sen jabbar jag ifs dagarna innan vi åker till Vetlanda. Haha kommer ju inte ha något att göra på dagarna nu när jag inte jobbar. Man vänjer sig så fort vid att ha fullt upp hela tiden!


Kommentarer
Postat av: camille

sv: det var pappa som köpte det ^^ , men tror det var på Stockholms Ridsport :)

Tack och kan bara hålla med! ;D

2010-07-18 @ 22:33:49
URL: http://djursholmdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0