7/7 2010

Åh jag är så glad!
Dandy var så himla fin och duktig idag när jag longerade honom!
Han var väldigt pigg när jag skrittade fram honom så jag tänkte att han skulle vara helt galen, men icke! Han var otroligt lugn och väldigt lydig! Kunde både öka och minska i trav och galopp med bara ord!
Haha känndes nästan tråkigt att behöva avsluta efter 10 minuter :P
Sen att han inte såg helt fräsch ut är en annan sak, men det känns så skönt att det kanske bara var en lite urladdning igår?! Fast jag är tveksam.. men man kan ju alltid hoppas! :)




Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Jättefina och härliga bilder! :D



SV; Haha, jag får ligga i lite, men det går! :D Haha, men tre hästar på samma ställe är rätt bra det också. Min kompis Janni har 7 hästar, (dock 4 ridbara) fattar bara inte hur hon hinner! :O :D

2010-07-08 @ 15:15:45
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: hannah smith

men att snyggingen inte ser helt ok ut kan bro på att hann ka ha vrickat sig i bock sprången.:)

2010-07-08 @ 16:50:33
URL: http://hannahsmith.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0