10/6 2010

Annie skulle ju ha tittat på Dandy idag men hon va typ sjuk så det blev aldrig så. Dandy fick vila istället eftersom jag inte vill rida på honom innan hon har sett honom just eftersom han är så himla seg. Så hon ska titta på honom imorgon istället.
Men eftersom hon var sjuk så red jag ut med hennes p4 eftersom ingen kunde ha den lektionen. Och jag fick rida på VÄRLDENS FINASTE JACK <3 åh han är så underbar! saknar honom så otroligt mycket!

Morgondagen blir lite småhetsig.. först ska jag rida dandy på förmiddagen, sen måste jag fixa det sista till Vivis studentpresetn, sen blir det till Vivi på mottagning och direkt efter det ska jag till stallet och jobba hela kvällen.
Dessutom har jag insett att dom närmaste dagarna också kommer bli ganska jobbiga..
Lördag: Fälttävlan hela dagen
söndag: jobba i stallet hela dagen
måndag: u-sekmöte och jobba i stallet på kvällen
tisdag: jobba på Hogsta


Dagen till ära blir det en bild på min fina lilla Jack från i vintras <3


Kommentarer
Postat av: Jojo

Han gick så fint med dig Karro igår

2010-06-11 @ 11:34:51
URL: http://klarajojo.bloggplatsen.se
Postat av: Tove

Gulligt kort :)

2010-06-21 @ 19:39:40
URL: http://tovekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0