1/6 2010

Idag är det första juni!
Helt sjukt vad fort tiden går. om precis en vecka slutar jag skolan och det känns som om det var i går det var början av maj!

Stella var gullig och gick med Dandy på förmiddagen idag eftersom vi skulle åka och springa Vårruset på eftermiddagen med U-sek. Sen gick jag med honom på eftermiddagen också och ja, han lunkar väl på, vill inte gå särskilt fort och direkt när det går lite snabbare så snubblar han..
Men men, enligt veterinären ska jag börja rida honom på tosdag och det är väl bäst att lyda :) sen kommer han tillbaka om lite mindre än 2 veckor.´och kollar igen.

Apprropå Vårruset - Jag har inte tränat (förutom ridningen) sen i somras. Förra veckan sprang jag två kilometer på idrotten på 9 minuter och jag var sjukt imponerad över att jag inte behövde stanna! Idag sprang jag FEM kilometer på 30 minuter utan att stanna! haha är löjligt stolt över mig själv :D Dessutom är det ganska sjukt hur bra folk tror om sig själva.. Vi startade i gruppen "snabb jogging" och tänkte att det kanske inte var något för oss som inte tränat över huvud taget, men vid en kilometer började folk i vår startgrupp att gå.. Så ja, nästa år får vi väl starta i "springa" istället :P


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så söt =)

Är det din häst?? =)

2010-06-03 @ 21:47:22
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0