4/6 2010

red i paddocken imorse eftersom jag inte började skolan fören vid 12.
Dandy är ju som han är just nu. Lite segt, inte riktigt med på noterna och jag får en väldigt underlig känsla. I traven känns det ungefär som att rida i en obalanserad förvänd galopp. lite svårt att förklara men ni kanske fattar?
Red i ca 15 minuter.

Imorgon ska jag rida tidigt på morgonen eftersom ponnygruppen har cafeterian från 10 + att jag ska ut till hogsta en sväng på förmiddagen. Ska försöka rida ut på galoppbanan en liten sväng då, bara det inte är alldeles för mycket mygg ;)


Kommentarer
Postat av: Moas hästdagbok

Då är vi två om både igångsättningar och myggsvärmar! :o)

2010-06-04 @ 18:55:00
URL: http://moashdb.blogg.se/
Postat av: hannah smith

hur e det me dig? om du vill prata om något med honom så finns jag KARRO MED K :p säg bara till:)

2010-06-05 @ 22:05:11
URL: http://hannahsmith.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0