7/6 2010

Red Dandy inne i paddocken idag först eftersom det var så mycket ljud (någon form av jippo i närheten tror jag) och så blåste det.
I höger varv känndes han jättebra, travade på väldigt bra, bjöd och lyssnade bra. Till vänster däremot ville han knappt ens trava.. Det gick inte att vända och jag hade ingen bjudning för 5 öre.
Så jag gick ut på galoppbanan istället för då blir det mycket tydligare om han är seg eller bara lite butter. I höger varv travade han på som en gud! hade jättebra bjudning. Sen v'nde jag och red åt andra hållet (vänster varv), då försvann all bjudning igen..
Vet inte riktigt vad det är som pågar i hans små ben... För jag kan lova er att imorgon kommer han vara lika pigg och framåt igen även i vänster varv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0