dummare än dummast

Idag var vi som sagt iväg och släppte ponnyerna på sommarbete. Sen var jag, Frida, Pellen och Ella kvar och hjälpte till att tömma ut stallet. Vid 14 tyckte vi att vi hade gjort vårt och bestämmde oss för att sällskapa hemåt och stanna på statoil och köpa glass!
Iaf, när jag kom hem satte jag igång datorn och loggade in på blogg.se för att skriva vad jag hade gjort med Dandy idag. Så började fundera på vad jag hade gjort med Dandy idag egentligen.. Jag hann fundera ganska länge innan jag kom på att jag inte ens hade varit hos honom! Haha! Vissa dagar är jag smartare än andra!
Det känns så underligt att jag redan har varit i stallet men inte tagit Dandy än! Snacka om att man är van vid vissa saker.
Ska iaf ut till Dandy ikväll när mamma kommer hem. Ska rida på honom eftersom han säkert kommer vara lite pigg och han är mycket snällare när man sitter på än när man står på marken ;)
Nu ska jag passa på och ge mig ut i solen en stund och så uppdaterar jag mer ikväll när jag varit hos Dandy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0