1/3 2010

Så var det mars..
tiden går ruskigt fort!
Om en månad är det hemmatävlingar (vilket jag hoppas kunna vara med på), sen är vi snart inne i maj och så plötsligt är det sommarlov!

Idag hade jag tänkt rida ut en sväng, men eftersom vädret var som det var och jag ville inte rida inne en dag till så blev det bara en liten skrittur runt galoppbanan (vad skulle jag göra utan den?:P) 4 varv.. Riktigt fantasifullt! men för att göra det lite roligare så gick jag iaf två varv åt varje håll :)
Dandy var nästan snäll, han studsade några gånger. Det lät väldigt mycket vid hockeyhallen så där blev det ett par studs och sen något vid hagen.

Imorgon ska jag förmodligen rida en stund för annie. Han skötte sig ju så himla bra i helgen så vi ska testa och se om det går imorgon också :)

Här är (äntligen) lite bilder som HannaBanana (även kallad Hanna Montana) tog på mig och prinse för någon vecka sen. En av bilderna ligger i presentationen på usekbloggen.




Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt fina bilder

2010-03-03 @ 00:01:53
URL: http://karisma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0