15/3 2010

Måste säga att ni är lite dåliga på att kommentera (a) :D

Red en stund på Dandy i ridhuset idag. han känndes lite seg i början, men det blev mycket bättre efter en stund. Blev inte särskilt seriös ridning, mer typ "röra lite på fläsket-ridning" ;)
Eftersom han bara står inne hela dagarna just nu med gipset så spenderar jag så mycket tid som möjligt i ridhuset. Så jag skrittade fram 20 minuter, tog många skritpauser och skrittade av i 30 minuter. Så det blev lite intervallträning utan att jag red så extremt hårt. lite svårt att förklara, men ni kanske fattar ? ;)

Jobbade ju i stallet på kvällen och eftersom det inte var några storhästlektioner så var ena ridhuset ledigt hela kvällen. Så då passade jag på att gå med Dandy 30 minuter på kvällen :)

Imorgon kommer hovslagaren och fixar dandys hovar och sen får vi se vad han får göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0