21/3 2010 klubbtävling La:1

Idag gjorde vi våran debut i La tillsammans.
Gick helt klart över förväntan!

Dandy känndes superfin på framridningen, inte alls sådär konstig som han var igår. Flyttade bra, fina galoppfattningar osv. Själva programmet känndes lite blandat, stundtals var han jättefin och stundtals känndes det lite springit. Det ser dock inte alls lika springit ut på filmen som jag tyckte det känndes!
Lite småmissar här och var, men i det stora hela så är jag väldigt nöjd men vet att vi skulle definitivt kunnat göra det ännu bättre!
Trots det så fick vi 67,37%! Tänk då hur bra det skulle kunna bli när jag är riktigt nöjd!
Glömde dock bort andra skänkelvikningen, men jag skyller allt på att jag var trött efter att ha stått med Frida i snöyran på Solna hela förmiddagen! :)

Så ja, det känns lovande inför påsktävlingarna nu! Då rider jag ju en Lb:1 så det ska nog gå fint om han kan fortsätta kännas så här bra!
Imorgon får nog lille prinsen vila, något han verkligen förtjänar! Sen får vi se hur mycket jag kan träna för annie i veckan osv :)


På framridningen

Lite mörka bilder men har inte hunnit göra något åt dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0