Startlistor

Nu är äntligen startlistorna inför hemmatävlingarna (Vällingby rs) under påsken utlagda!
De går att hitta på HÄR!

Med Dandy startar jag som nummer 14 av 18 i Lb:1. Det innebär att jag har hela dagen på mig att göra iordning honom!
Theo ska gå på söndagen, Lc:1 och Lb:2. Med honom har jag startnummer 26 av 38 i Lc:1 och 1 av 40 i Lb:2.

Det märks att våra tävlingar är populära eftersom vi hade bortlottningar i alla klasser och alla kategorier! I Lb:2 på söndagen (lokal häst) så var det värst, där var det nästan 40 bortlottningar om jag inte är helt ute och cyklar ;)

Nu får vi se hur bra resultat vinterns träning har gett. Det är så stor skillnad på alla våra ponnyer som har varit med så nu jävlar ska vi ta hem hela skiten!!
Önska oss lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0