11/10 2010

Börjar bli lite dålig på det här kan man säga.. men tiden har inte riktigt räckt till senaste dagarna.
Jag har iaf longerat Dandy i 4 dagar nu. Han har varit rätt seg och inte velat galoppera. Men idag var det andra bullar! Han var lite knäpp och studsade i luften ett par gånger. Efter ett hopp som var rätt stort så blev han väldigt ojämn.
Imorgon ska jag jag börja rida lite lätt på honom igen. Dock ska han longeras först så att han blir lite varm i kroppen och börjar jobba lite innan jag sitter upp (för ryggens skull).

Funderar på om jag ska börja skriva lite mer om träningen av de andra pållarna här. Det blir ju inte så mycket att läsa om nu när Dandy inte tränas ordentligt. Vad säger ni? Skulle ni vilja läsa om mina andra små stjärnor? :)


Kommentarer
Postat av: Heddie

Jaa såklart jag vill läsa det :D Skriv på bara, jag läser :)

2010-10-11 @ 22:45:28
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Majabajs

Ja, det vill jag med! :D

2010-10-11 @ 23:25:51
Postat av: E

Jag vill läsa allt om dig och ditt liv :D

2010-10-12 @ 22:06:18
Postat av: C

Det vore roligt att få se lite bilder från ditt stall och från renoveringen du verkar ha gjort! :) men självklart kul att läsa om dina andra hästar också, du verkar rida på många :P

2010-10-12 @ 22:25:58
Postat av: Jossan & Nessie

Skriv det du tycker är roligt att skriva, skulle var kul med ännu fler bilder och typ tränings tips och sånt! :D

2010-10-13 @ 20:35:23
URL: http://goodness.blogg.se/
Postat av: Louise

Det är klart!;) Det är också kul att läsa om ! :)

2010-10-15 @ 13:43:21
URL: http://lwarvsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0