5/10 2010

Uppdateringen har varit värdelös..
Men jag har verkligen inte haft tid, och dessutom har det inte funnits så mkt intresant att skriva. Dandy är inte på topp just nu så han slipper bli riden. Men han måste röra på sig för att han inte ska få kolik, så han har fått springar själv i ridhuset ett par dagar nu och så har jag gått med honom en timme varje dag.
Men han är verkligen så söt när han springer själv i ridhuset (när jag väl får honom att springa..)! Han vänder t.ex. in på diagonaler och ökar traven av sig själv! Och om jag går med pisken brevid honom som om jag föste ut honom mot väggen så flytatr han sig i skänkelvikning!
Dessutom har han blivit galet snäll när jag går med honom i skogen. Har bara haft grimma och grimskaft på honom sista dagarna! Sen har vi även passat på att hoppa lite i skogen! Fast Dandy är som den där lilla ponnyn som sökte till ponnyakuten - han hoppar bara om jag springar och hoppar före honom! :P

Men ja, veterinären kommer på torsdag så jag återkommer då!


Rösta på min fantastiska ponny!!!!
Tryck bara på bilden här under! :)

Årets Häst 2010


Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: okej vad roligt, hoppas ni kommer med då :D

2010-10-06 @ 12:10:51
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0