17/9 2010

Tränad en liten stund för annie idag. Dandy känndes inte riktigt lika pigg och framåt som han gjort de senaste dagarna, men ändå helt okej.
Red inte länge utan kännde mest bara igenom honom.
Men eftersom han var lite seg så ska jag rida lite imorgon bitti innan vi åker till tävlingen. Ska bara rida typ 5 minuter, men dom 5 minutrarna ska han verkligen gå!
Så jag har lite att göra imorgon innan vi åker.. rida, smörja sadeln (stövlarna och tränset är redan smorda så jag får rida med ett annat träns och skor ;)), knoppa, packa och rykta! Tur att Pernilla och Michaela kommer också, annars hade jag aldrig hunnit! :P Vi åker ifs rätt sent, men ändå ;)

Nä men nu jävlar ska vi rida skiten ur dom andra! Fan tjejer, nu jävlar tar vi dom!


Bilden är från förr gången vi red allsvenskan (2008) på botkyrka och ellen placerade sig individuellt på willow :)


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Lycka till!! :D



SV; Jaa :( usch, vi hade det för typ 5 år sen också :( hästen dog nästan, förjävligt!

2010-09-17 @ 22:58:10
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0