Favortibilder

Eftersom Dandy har vilat idag så får bi ett sånt här inlägg istället! :D


Självklart!!
Jag har många favoritbilder på min bebis, men här kommer några av dom iaf!
Ridbilder:




"stillbilder":
Detta är nog min absoluta favoritbild på oss två tillsammans! Dandy ser så himla glad ut och jag kommer ihåg hur glad jag själv var efter den ritten!


bara Dandy (uppställning och huvudbilder):


Det var nog mina absoluta favorit bilder! Alla där jag själv inte är med har jag fotat själv, övriga är fotade av bl.a. Pellen, Frida och mamma! :)


Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: åh tack så mycket :D vad glad jag blir!! jätte fina bilder :D

2010-09-13 @ 23:09:09
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Jättejättefina bilder! :D



Tycker att ni är ett grymt fint ekipage, skulle gärna vilja se er live någon gång framöver! :D

2010-09-15 @ 14:36:39
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0