Hästbloggar

Jag har några hästbloggar som jag läser med jämna mellanrum.
Dressyrbloggar är att föredra, men ibland går även annat bra :)
Tänkte länka mina favoriter så får ni kanske några tips på läsvärda bloggar!

Karin Warnmark - Inte bara dressyr, utan även en del hoppning och annat läsvärt
Elinore Jonsson - Tävlar dressyr för Sjövillan, tror nog vi tävlat mot varandra någon gång ;)
Fredrika Källström - Dressyrryttare på ponny.
Ida Pantzar - Tävlar ponnydressyr på reg/nat nivå och vi har tävlat mot varandra några gånger, bl.a. Eskilstuna och Nf-SM
Emelie Brolin
Ebba Deijenberg och Josefine Fritiofsson - ponnydressyrryttare på elitnivå
Sandra Stigenskog - Sandra som jag träffade på Nf-SM
Moa Marklund
Svensk ponnydressyr
- duktiga ryttar ebloggar från nationella och internationella tävlingar.
Dressyrmupparna - vem läser inte? ;) Så löjligt så man kan inte låta bli att läsa ;)
Sofia Genne - tävlar dressyr på nationell nivå med en arab
reitsport - utrustningsblogg
RidsportLOL - skvallerblogg
Ridsportskvaller - skvallerblogg
Häsbloggskvaller - skvallerblogg

Har säkert glömt någon, men hoppas det var alla ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tycker du dressyrmupparna är löjliga? du är ju itne direkt bättre än dom...

2010-09-09 @ 15:57:55
Postat av: Ella

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2012-03-18 @ 19:16:21
URL: http://hemförsäkringidag.se
Postat av: Nea

Hej! Superfin blogg!Headern är undebar..

Läs gärna min blogg! Skulle vara så snällt!

Ridning är såklart inriktningen :)

Nea

2012-04-18 @ 14:26:40
URL: http://lazzoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0