9/4 2011

Idag tror jag minsann att någon hade bytt ut min ponny, för han var verkligen superfin!
Började rida med ett spö, men eftersom han blir så spänd i galoppen om jag har det så la jag ifrån mig det när vi kommit igång och fått lite fart!
Därefter vart han verkligen super! Han bjöd framåt och jag kunde göra både skänkelvikningar och skolor utan minsta lilla protest! Egentligen var väl inte allt så perfekt som det kanske låter, men i jämförelse med hur det har varit så var han verkligen på topp idag. Red även lite serpentiner i galopp med förvänd, vilket gick riktigt bra. Det enda som inte var riktigt på topp var skritten och de enkla bytena, men jag kan ju inte förvänta mig att ALLT ska vara kalasbra på en gång ;)
Imorgon ska jag rida lite på min fina lilla häst, och eventuellt ska jag åka och rida på Musen också. Tror inte att jag hinner, men vi får se. Det vart nämligen så himla dumt eftersom jag skulle rida honom halv 1 isf. Och Dandy går ju i hagen på morgonen, och antingen kommer han in 10 eller 12. I vilket fall så hinner jag varken rida innan eller efter, och Dampis kommer alltid i första hand. Så då får jag väl helt enkelt avstå Musses träning. Väldigt synd eftersom jag har varit ledig hela den här helgen och haft all världens tid. Men men, what to do?


Bilderna är tagna för ca 3 veckor sedan, men helt ovisade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0