Hektisk dag..

Denna dag blir relativt hektisk om man säger så.
Just nu är jag antagligen påväg till skolan (tidsintällning for the win!) för att gå på min första lektion. Måste gå typ 40 minuter tidigare för att åka till stallet eftersom Dandy ska till kiropraktorn runt 12 ungefär.
13.30 ska jag vara tillbaka i skolan eftersom jag har idrott. Efter idrotten har jag bara matte, men jag måste gå 20 minuter tidigare från den eftersom hovslagaren kommer ut och skor Dandy vid 17. Därefter blir det raka vägen till v-by stallet för att rida min lektion på MusseMus!
Förhoppningsvis är jag väl hemma runt 22.15 igen.
Blir mycket åkande fram och tillbaka, och mamsen var tvungen att ta lite ledigt för att kunna skjutsa mig till stallet så jag skulle hinna tillbaka till skolan i tid. För trots allt går ju tyvärr skolan först. Även om jag kanske inte är den mest aktiva eleven, så kan man ju iaf låtsas att man är det genom att åtminstonde försöka komma i tid till lektionerna ;)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

fiin blogg :D

2011-04-07 @ 12:52:02
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0