Monday morning

Påsklov var det ja!
Och att jag har gått och blivit sjuk är väl ingen förvånad över? Jag blir ALLTID sjuk på påskloven! En påsk när jag skulle tävla Joy, Jack och Theo, två klasser var under två dagar (2 klasser första dagen och 4 klasser andra dagen), så var jag så dunderförkyld att jag på kvällen dag 1 inte ens kunde prata. Behöver jag ens gå in på hur bra jag mådde efter dag två eller? ;)

Jag ska iaf åka till stallet snart och rida. Ska rida lektion för Emma vid 13.30 på utebanan.. Kan ju bli spännande... Men vi måste faktiskt börja träna lite på att vara ute nu, speciellt med tanke på att framrdiningen är utomhus i Hudik :P

I övrigt så ser Dandys träningsvecka ut såhär:
Måndag - träna
Tisdag - vila
Onsdag - Jogga
Torsdag - träna
Fredag - TÄVLA!
Lördag - vila
Söndag - jogga el. rida ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0