Sämsta möjliga...

... starttider imorgon!
Jag startar första klassen 11.48, vilket bara är 40 minuter tidigare än vad vi hade räknat med. Andra klassen dock startar jag inte fören vid 18.04... Alltså det är 6 TIMMAR mellan mina starter!?!?! 6 TIMMAR!!! Stackars Dampis kommer ju aldrig orka.. Och det bästa av allt är att därefter har vi 4 timmar i bussen hem igen! Så ja, en lång dag kan man ju lugnt säga att det blir. Vi ska vara i stallet absolut senast halv 6 på morgonen, och sen lär vi vara hemma runt 23 någongång på kvällen.
Tycker det är rätt sjukt att man får så lång tid mellan starterna när dom inte ens erbjuder uppstallning. Men jag ska nog inte klaga, en av Ebborna i mitt lag har närmre 7 timmar mellan sina två starter... Tycker verkligen det är helt galet!
Både Dampisen och jag är galet taggade! Eftersom gramanen åkte på idag så är han förhoppningsvis kalasfin imorgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0