Svar;

Anonym om Hur gullig är han inte?:
har din häst alltid skydd i hagen? och jag hoppas att det där inte är hans ordinarie hage, väldigt liten. ungefär som vällingbys hagar............

Svar: Ja, min häst har alltid skydd i hagen. Boots har han gått med i ett år för att han trampar av sig skorna, men skydden satte jag på i vintras när han broddades, efetrsom han inte alltid har jättekontroll på sina små ben. Sen har det bara inte blivit av att jag har tagit av dem. Känns som en billig "försäkring" att ha skydden på i hagen, inte för att man kan undvika skador men kanske iaf förminska.
Och jo, det är hans ordinarie hage. Anledningen till att han går där är 1. för att han får gå ut direkt på morgonen (=han försöker inte ens riva stallet) och 2. Han får gå ute 3 timmar extra. Dessutom står han oftast bara still, oavsett storlek på hage/paddock. Så vad spelar det då för roll om han går i en liten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0