3/8 2011

Idag fick jag äntligen träffa min lilla ponny igen! Hon var lika söt som vanligt :)
Vi tog en promenad runt Ensta, vilket tog nästan en timme. Frallan hade rullat sig ordentligt i hagen idag, så det vart en ordentlig rykt efteråt. Passade även på att klippa manen och svansen när jag ändå hade lite tid över.
Imorgon jobbar jag från 6 på morgonen och Frallan ska ut och promenera som vanligt. Sen på fredag ska hon iväg på ett litet hemligt uppdrag igen. Men den här gången blir hon borta ett tag. Det innebär ju att jag blir hästlös, men redan på onsdag (om en vecka) åker jag med Hannah, Annelie och Annie ner till Skåne! Så jag blir ju inte borta från hästarna så jättelänge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0