Högt upp på önskelistan..

..Står självklart en häst, men därefter står ett par nya ridstövlar!
Mina köpte jag för sisodär en 5 år sedan och har sedan dess använt dem nästan varje dag. Jag är imponerad över hur bra mina Cavallo Weltmeister har hållt trots allt, för jag kan inte påstå att jag är så bra att hålla de snygga direkt..

Men det känns som att det snart är dags för ett par nya. Högst upp på önskelistan står ett par Petrie Anky Elegance! Grymt snygga, men något över min budget just nu om man säger så.. Synd att det ska vara så långt kvar till Julafton.. ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh, jag önskar mig också ett par nya stövlar men det är låååångt ned prioriteringslistan...

Mina stövlar är nog minst 15 år gamla och lika fina än. :) Kunde man inte tro om ett par läderstövlar från Hööks va? :)

2011-08-08 @ 15:04:09
URL: http://lilatiger.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har ett par ankystövlar, dock ej elegance men dom är grymt sköna. Älskar dem! Har ett par cavallo som jag köpte när jag var fjorton och red på Vällingby och dom har hängt med bra, ser nästan ut som nya trots elva års mer eller mindre regelbunden användning. Grym kvalitet!

2011-08-08 @ 23:43:18
Postat av: Anna S

Petrie har ju en modell som heter Olympic också. Ser typ lika dan ut som Anky men är inte lika dyr tror jag :)

2011-08-10 @ 09:45:08
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0