Imorgooooon! :D

Imorgon kommer ÄNTLIGEN min lilla häst till Stockholm! De här dagarna har gått så fruktansvärt långsamt!
Idag har jag fixat klart med alla täcken som ska säljas. Dock slutade kameran fungera mitt i allt, så det blev några trevliga iphone-bilder också ;)

Imorgon går jag i skolan till 17.20.. Känner på mig att det kommer bli den längsta dagen i mitt liv ;) Men de beräknar åka från Skåne runt lunch, så de lär ju komma upp någon gång på kvällen.

Har inte så mycket mer intressant att skriva om, men från och med imorgon kommer ju uppdateringen bli bättre igen och i helgen ska jag försöka knäppa lite kort på min nya stjärna! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Karro du ska inte försöka att knäppa några kort du SKA! Blir ju galen av nyfikenhet! :D Är så glad för din skull!! :D

2011-08-31 @ 23:54:12
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0