Skåne imorgon!!

Känns som att klockan är typ 22-23, trots att den inte ens är 20.. Antagligen för att jag inte har sovit något inatt och istället sovit några kortisar under dagen.
Jag skulle ju åka till Skåne imorgon, men det var väldigt oklart om jag skulle kunna åka. Jag har ju inte ont hela tiden, men det kommer som "anfall" ibland och det gör så sjuhelsikes ont.. Men just nu känns det ganska bra, och jag har hela medicinskåpet nerpackat ;)
Så med största sannolikhet åker jag imorgon bitti! Ska bli väldigt roligt! Jag är inte särskilt orolig för när vi väl är där nere, det är bara resan dit som inte känns så kalaskul om jag skulle få ett sånt "anfall" igen.. Men som sagt, jag har massa trevliga piller med mig så det ska nog gå bra ;)

Har tidsinställt ett par bildinlägg åt er med bilder på Dampis och Theo som ni nog inte har sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0