Svar:

Hanna om Film: Dandy La:4:
Hej!
Ni är så fina ihop <3 Han ser helt fantastisk ut!
Men jag måste fråga, då det är ngt som jag tänkt på i alla dina ritter. Du är en väldigt duktig ryttare missförstå mig inte.Men jag tycker att dina skänklar "dinglar" väldigt mkt i trav. Detta har jag sett på alla dina filmer som sagt...
Är det ngt som du är medveten om, något som din tränare brukar kommentera? Eller ska det se ut så?

Tack för en bra blogg!

Svar: Tack!! Jo jag kan säga att det är ett av mina stora problem.. ;) Dandy var ju inte direkt typen som gick av sig själv, så jag drev hela tiden, i varje steg! Under vintern och våren nu fick jag äntligen lära mig att hålla benen lite mer still och bara driva när det behövdes!
Så ja, jag är väl medveten om problemet och när jag hade Dandy var det nog det jag fick höra mest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0