Vad sysslar folk om inte har häst med?

Jag har lixom alltid undrat vad folk som inte har häst sysslar med på dagarna! Okej, kanske inte riktigt så illa som det låter, men ni fattar?! Och nu när jag själv är hästlös så undrar jag fortfarande.. Det klart att stallet inte tar up hela dagen, men ett par timmar ska läggas där iaf. Vad gör man dom timmarna annars lixom? En sak om man är bortrest eller liknande, men jag är ju fortfarande hemma?!
Haha I-landsproblem helt klart!

Idag har jag och mami iaf varit på Strömsholm och kollat på en häst. Dock var det ingenting för mig tyvärr.
Nu på kvällen skulle jga och Rebban på bio, men vi orkade inte förboka platser för det fanns så många platser kvar. Jo, förvisso.. Dock var det 68 UTSPRIDDA platser.. Kult! Det är just därför man inte ska gå på bio! ;)

Imorgon ska vi åka och hämta hem alla ridskolehästarna från betet! Även om jag inte rider kvar där längre så är jag ändå fortfarande en vällingbyare! ;) Får dessutom träffa lite roliga människor som jag inte träffat på hela sommaren! Så ja, det blir roligt, och dessutom något att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0