världshistoriens långsammaste!

den här dagen får nog utses till världshistoriens segaste!
Var i skolan 8.30-14.40 och stannade sen kvar en stund för vi skulle boka studentflak och sånt! Tjohoooo! Bara 9 månader kvar nu! haha
Sen blev det ju det vanliga.. kom hem, kollade på tv, satt vid datorn, tränade, kollade på tv och nu på kvällen tog jag en 1,5 timmes lång promenad för att ha något att göra!
Imorgon ska jag iaf jobba i stallet eftersom jag är ledig från skolan. Dock behöver jag inte börja fören vid 10, vilket är galet skönt! Ska även försöka förbereda lite för stjärnans ankomst genom att spåna upp boxen och tömma skåpet på alla ponnysaker :)


Kommentarer
Postat av: Katrine

Awesome!! :D Okej, vart i stan? Jo, det är ganska mycket lättare att ta mig dit. Vore ju toppen!! ;)

2011-08-30 @ 00:08:04
URL: http://ponnyprinzarna.blogg.se/
Postat av: Anna S

Nu är det ett tag sedan jag klickade in här och det blev ju en trevlig överraskning att se att du har hittat en stor häst :) Blir spännande att se vad det är för något, hoppas ni får det bra tillsammans! :D

2011-08-30 @ 09:33:30
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0