Årets bästa blogg!

Har hittat min absoluta favoritblogg, nämligen vrshemlisarna.blogg.se!
Verkar relativt nystartad, men oj vilken koll jag kommer kunna hålla på mina kära vällingbyvänner! Får väl hoppas skribenten kommer med en massa rolig inside information hähä..! Undrar bara vem det är som ligger bakom det hela, denne har iaf en hel del humor!

Så för er som vill veta vad som händer på vällingby bör definitivt besöka bloggen!

Vrshemlisarna.blogg.se


PrtSc den fina headern.. observera att det är en viss Grape på en av bilderna haha!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej :) Tror du att jag får använda din 30-dagarslista på min blogg? :)

2011-12-23 @ 12:46:38
URL: http://buspollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0