Skitdag..

Vill egentligen bara tryka ett tjockt jäkla streck över den här dagen.. Eller egentligen är den nog inte så hemsk, men i jämförelse hur bra det varit sista tiden så.. ;)

Började med att försova mig som vanligt och fick stressa ihjäl mig för att hinna i tid till skolan. Fick reda på att jag nästa vecka har tre prov och en redovisning, varav ett prov är psykologi och jag hr verkligen inte hängt med alls på sista tiden. Det innebär att jag har 8 kapitel att läsa till nästa vecka.. Kult!

När jag skulle till stallet så tänkte jag ta bussen som gick 16.15, men den hade bestämt sig för att inte komma. Så jag stod ute i kylan och väntade i en halvtimme innan jag tog en annan buss och gick från vägen till stallet.

Som om inte det vore nog så mår jag inte alls nå bra och börjar bli sjuk :(
Körde iaf hem från stallet på kvällen och klarade mig utan ett enda kärringstopp och helt utan paniksituationer! Framsteg! ;)

Joggade iaf Roynisen idag väldigt lugnt. Han var riktigt pigg efter tre dagars vila. I början känndes han väldigt stum och stel, men efter bara några varv blev han helt okej! Stundtals var han lätt och fin i handen, men fortfarande finns de där stunderna då han verkligen hänger sig tag i vänstertygeln.. Tror dock jag har hittat ett sätt för att få bort det lite åtminstone! Har ju inte ridit så ordentliga pass på en månad så vi får väl se nu när jag börjar rida på igen.

Imorgon ska Roynisen ridas, dock tänkte jag ta sovmorgon och åka ut till stallet på eftermiddagen eftersom det inte är någon kurs i ridhuset. Måste även hinna med att åka förbi skolan och hämta lite böcker och sen ägna kvällen åt att plugga häcken av mig..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0